ضد کیسه
ضد کیسه
بزرگ ترین وبلاگ هواداران پرسپولیس
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 26 مرداد 1393برچسب:سوشا مکانی,نیلسون کوریا, توسط saied |
سوشا مکانی با تمجید از عملکرد نیلسون در دیدار مقابل ذوب آهن گفت: به نظر من نیلسون عملکرد بسیار خوبی در بازی با ذوب آهن داشت. او کیفیت خوبی را از خود به نمایش گذاشت و من واقعا برایش خوشحال شدم.
 
وی ادامه داد: نیلسون دوست من است و عملکردش در این بازی خوشحالم کرد. باعث رضایت کادر فنی و همه همبازیانش شد.او حرف نداشت و عالی بود. این حرف ها را از سر دوستی می زنم چون ما در کنار رفاقتی که با هم داریم رقابت خوبی هم در تمرینات داریم تا همیشه در این شرایط خوب باشیم. شرایط خوبی که به پرسپولیس کمک خواهد کرد تا دروازه را بسته نگه داریم.

مکانی با ابراز امیدواری نسبت به آینده پرسپولیس گفت: فکر می کنم این بازی نسبت به دو بازی قبلی مان خیلی بهتر بود که خدا را شکر با برد همراه شد. بردی که کمک کرد تا فشار و استرس از روی تیم برداشته شود. پرسپولیس به زودی به جایگاه اصلی اش در جدول خواهد رسید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: